söndag 1 augusti 2010

Sommar

Om du vill skratta lite och påminnas om att du duger som du är, lyssna då på Pär Johanssons sommarprat. Han spelade också lite Elvis som en extra bonus.

Här finns alla sommarvärdar:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=3748178

Jag har varit på en liten västerbottensturné. På hemvägen körde jag förbi huset som jag och H hyrde. Man har glasat in den stora altanen och byggt ut garaget. Jag blev lite nostalgisk och konstaterade att det känns som ett helt liv sedan.

Nu är det friidrott. Ser fram emot att se Blanka Vlašić hoppa högt.

3 kommentarer:

  1. Vilken final! Grattis Blanka och framförallt ett stort till Grattis Emma!!! Jag nästan svimmade när hon flög över 2.01...

    SvaraRadera
  2. Oj, ser att jag flyttat om ett par ord igen. Det har börjat hända allt oftare på senare tid. Åldersdyslexi?!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, vilka kvinnor! Särskilt Emma imponerade.

    Åldersdyslexi... kanske. Eller kanske bara lite sportrelaterad iver. Helt normalt. :-)

    SvaraRadera