fredag 6 augusti 2010

Snyft

Jag har just sett sista avsnittet av Kan inte läsa och torkar tårarna från mina kinder. Nu är jag ju relativt lättrörd och kan gråta lite till allt möjligt men det här berörde mig. Man skulle kanske vidareutbilda sig till speciallärare?

DN-galan går av stapeln ikväll och jag skulle verkligen vilja vara på plats. Varför har jag inte planerat in en Stockholmsresa? Kommer tid, kommer råd, någon gång i mitt liv ska jag bevista en friidrottstävling och se de stora atleterna. Fram tills dess får jag väl nöja mig med att titta på mig själv i spegeln på gymmet. ;)

2 kommentarer:

  1. Jag följer med på friidrotten! Det innebär att vi har 2 resor att göra, friidrott och konståkning.

    SvaraRadera
  2. Det blir kul! Jag är lite förvånad över att Gay vann igår. Såg du loppet? Det kändes som om Bolt la av när han märkte att han inte skulle vinna. Lite trist strategi. Men han var charmig som vanligt i "förlorarintervjun."

    SvaraRadera