tisdag 3 augusti 2010

Triss i 22

Jag har haft besök av två söta pojkar, (ungefär 2 och 8 år gamla) och deras mamma. Hon är också ganska söt. Och tänk, gossarna och jag fyller år på samma dag! Det är lite fränt. (Kanske inte ett uttryck man hör varje dag, men dock ett som jag tycker förtjänar en ny vår.)

Detta är min sista sommarsemestervecka. Började så smått deppa över det, men så bestämde jag mig för att det var en dålig idé. Jag har ju trots allt ett jobb som jag trivs med, vilket inte är alla förunnat. Men jag gruvar mig för två saker; matlådor och uppstigning. Nu äter jag helt oplanerat när jag är hungrig och lägger mig i vargtimmen. Och det där med att försöka vrida tillbaka dygnet lite i förväg brukar inte fungera så värst bra för mig... Så jag säger som morfar brukade säga; nog ordnar det sig med skridskor, bara det blir is.


2 kommentarer:

  1. Hej Ingela! Hoppas allt är bra med dig. Längtar efter att träffa dig.
    Jag är på jobbet nu, min första vecka där... Jo, det är jobbigt på morgonen. Var därför tvungen att ta semester redan dag 2, alltså igår... Men när man väl är här och fått matlådan i kylen, ja då föreslår någon att vi går ut och äter lunch idag. Alltså får lådan stå till sig ännu ett dygn... Sånt är livet! Vi ses till veckan med låda och allt! Kram! /Louise

    SvaraRadera
  2. Tack Louise! Nu känns det mycket lättare att börja jobba igen! Vi syns snart! Kram

    SvaraRadera