måndag 8 mars 2010

Skyldig

Jag erkänner, jo jag tittade på Hollywoodfruar ikväll trots att jag i teorin tycker att det är förfärlig TV. Men det är lite som att passera en trafikolycka, man kan inte låta bli att titta. För nog var det en del olyckor i programmet. Förutom Maria Montezami, för hon är rolig och känns äkta på något underligt vis. En människa som säger att den som köper sin första tofs, inte kommer att ångra sig, kan inte vara ond.

Erkänner också att jag återfallit i Taipei-träsket... Ger er inte länken, av medmänskliga skäl.

2 kommentarer:

  1. Nu vågar jag också erkänna, jag såg det också Ingela. Du formulerar dig underbart. Maria Montezami är mysig. Hon känns äkta där hon pryder hela sitt hem med toffsar. Nej, hon kan inte vara ond, inte en chans! /Louise

    SvaraRadera
  2. Fler tofsar åt folket alltså! :-)

    SvaraRadera