onsdag 26 maj 2010

Procrastination

Det finns inte många praktiska göromål som är tråkigare än att flyttpacka. Och när jag inte vill göra någonting som är tråkigt då skjuter jag upp aktiviteten med hjälp av alla möjliga ursäkter. Igår var jag till exempel bara tvungen att unna mig en helkväll framför TV:n. Och tur var väl det för jag blev helt fängslad av dokumentären Dox: Förlorade söner av Kim Reed. Det var en stark och gripande skildring som jag varmt rekommenderar. Den överraskade också och handlade inte bara om det jag trodde att den skulle handla om. Det finns onekligen många fascinerande människoöden i vår värld. Missar ni reprisen då finns den på SVT-play.

Maria Montezami har sedan en tid bloggat på Amelias hemsida. Idag såg jag att hon nu även börjat videoblogga. Hur roligt kan inte det bli!?

2 kommentarer: