söndag 30 maj 2010

Nyhet i bloggen

När man plockar i sina saker rör man upp mer än bara damm. Det är lätt att fastna i papper och kort och saker och vips är man på promenad down memory lane. Igår hittade jag programmet (heter det så?) för M:s och A:s bröllop där gästerna presenterades. Jag beskrevs bland annat (och först) som Lundell-älskare. När jag tog min lärarexamen fick jag av Månkan en meritförteckning (som hängt på olika väggar sedan dess) där detta också nämns. Jag insåg att min kärlek till denne rockpoet är välkänd så varför inte omfamna den helt och hållet? Därför kommer det från och med nu att finnas Lundell-citat som ett stående inslag i denna blogg.

(Att jag började med detta nu, har ingenting att göra med ovilja att ta itu med flyttrelaterat praktiskt arbete. Det ser bara ut så.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar