söndag 22 november 2009

Winnerbäck

Kunde inte riktigt med att se Bin Ladens namn högst upp i bloggen, måste ersätta det med något annat. På onsdag ska jag se Winnerbäck så då passar det ju bra att skriva hans namn istället. Har lyssnat på nya skivan i helgen och det låter bra. Idag kan jag inte riktigt fatta att jag inte lyssnat på honom förut, men jag trodde att han var nån sån där Lundell-wannabe, men det stämmer inte alls. Han är helt sin egen.



Han ska spela på Coop arena och jag kan inte låta bli att tänka att det var roligare förr när arenan hette Delfinen. Ni kan kalla mig gammaldags, men jag gillar inte sponsornamn på sådana inrättningar. Nog låter väl Gavlerinken bättre än Läkerol arena? Men det är väl ett tecken i tiden och det går nog inte att bromsa utvecklingen, även om jag försöker. Har en affisch på väggen där det står "Det är idéerna som styr världen" och det tänker jag försöka tro ett tag till, trots arena-namn och annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar