torsdag 26 november 2009

Lasse! Lasse! Lasse!

Så lät det i Coop arena ikväll plus härlig musik av Winnerbäck! En del artister kan spela live, en del kan det inte. Lasse Winnerbäck kan definitivt! Mycket musik från nya skivan så klart men en del äldre också, bland annat Söndag 13.3.99 som är en av mina absoluta favoriter. Om jag skulle göra en topp fem-lista på Winnerbäck-låtar skulle den lätt platsa där (vilket måste vara mycket intressant information för mina läsare :-)).

Om ni undrar hur det gick med min kabel igår så gick det bra. Tro't eller ej, men det var helt enkelt handhavningsfel från min sida, enkelt att åtgärda. Men döm om min förvåning när TV:n var stum idag igen. Det får bli morgondagens bekymmer, nu ska jag skrapa Startflingor ur sängen och krypa till kojs. (Jag brukar vakna på natten och gå upp och hämta kakor, så även natten som var, men kakorna var slut så det fick bli Start, inte så smart märkte jag i efterhand eftersom det blev rätt smuligt... Idag har jag dock köpt Brago, så jag hoppas på en bättre kaknatt).

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar