onsdag 11 november 2009

Trådlöst

Visst är det trist med människor som inte uppdaterar sina bloggar!? :-)

Jag håller just nu på att installera något slags trådlöst system för telefon, TV och dator och måste säga att för att vara trådlöst, så innehåller det en hel del kablar... Såklart krävs en del kringutrustning, men det hade jag inte riktigt förstått, så nu ser det värre ut än någonsin. Men jag ska göra ett besök på accessoarbutiken för datorer och telefoner och sånt och hoppas att mina kabelhärvor ska vara ett minne blott på fredag.

Over and out.

5 kommentarer:

  1. Undrade just vart du tog vägen,hoppas du har det bra bland kablarna.

    Min familj är inte så sugen på Jokkmokks marknad men jag har en studiekamrat på trettio bast som är super trevlig och sugen på att åka. Får vi komma upp och våldgästa dig på marknadshelgen? Du kanske vill göra oss sällskap?
    Svara ärligt ja eller nej.
    Stora kramen Katarina ,synd att du inte kan se våra fina bilder på faceebook!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ärligt ja! Och jag har kanske bostad på lut också, återkommer i frågan.

    Och facebook... Måste alltså ta mig en allvarlig funderare på detta. Vem vet, kanske kan jag se era fina bilder till helgen!

    SvaraRadera
  3. Helena (PS. den där spindeln är äcklig, men den täcks precis med en post-it!!)12 november 2009 kl. 11:16

    Jag röstar JA till Facebook! :-) Do it!

    SvaraRadera
  4. YEES!
    Kram, kram!
    Katarina,
    Lotta blev också glad vi kooommmer!

    SvaraRadera
  5. t o m jag är med på facebook!

    SvaraRadera