söndag 15 november 2009

Duracell-dille

Efter att ha lyckats fixa till trådlösa anslutningar till TV och dator, inföll ett möblera-om-dille. I helgen har jag farit runt som en duracell-kanin och dragit möbler och städat i alla rum. När kabelhärvorna minskats med åtskilliga kilon känns möjligheterna till förändringar enorma. Och det blev jättefint!

Sådana här gånger syns de maniska dragen i mig tydligt, jag kan inte riktigt sluta. Förutom de ovan nämnda aktiviteterna har det dessutom bakats, lagats mat (tre lunchlådor fyllda, fast i samma om ni fattar...) och tränats. Eller så är det inte mani, det kanske helt enkelt är som fysikerna säger, att energi kommer ur rörelse. Vad det än är, så känner jag mig nöjd!

Men, tyvärr (?) ingen Facebook i helgen. But any day now...

2 kommentarer:

  1. Jag tror du har tagit mina duracell också. Jag får noll gjort...

    SvaraRadera
  2. vi väntar.................
    Katarina med familj kram!

    SvaraRadera