tisdag 24 november 2009

Ann Heberlein

Märker ni den nya trenden i min blogg? Rubriker i form av namn, om ni nu mot förmodan inte sett mönstret.

Hursomhelst, jag såg ikväll ovan nämnda Ann Heberlein på TV och hon verkade ha mycket klokt att säga. Så jag beställde kvickt hennes bok, Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva. Så då får vi se. Är det någon som läst den?

Sitter just nu i telefonkö hos Telia. Ljudet fungerar inte på TV:n med en kabel som börjar på HDM.. men med scarten går det hur bra som helst. Jag undrar om det har någon betydelse. Men det är ganska trevligt att sitta här med luren i örat och blogga och lyssna på Winnerbäck: "Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, det kan va så förfärligt, det kan va så bra..." Men jag har åtminstone plats 8 i turordning. Alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar