måndag 3 augusti 2009

The claw

På fredag kväll var det så äntligen dags för den stora begivenheten, U2 på Ullevi! Så här såg den berömda klon ut utifrån.


Bara att gå in på arenan var en upplevelse. 55 000 personer på väg och människor log och var glada trots trängsel och köer. Vi visste ju vad vi väntade på. Så här såg klon ut från våra platser.



Ett jätteschabrak var första intrycket, häftigt men inte vackert. Men när mörkret föll och de började spela blev det annorlunda. Ljusshowen var fantastisk och klon blev vacker av alla färger.

När U2 klev på scenen var det nästan overkligt, tänk där är de och här är jag! Jag ger mig inte ens på att försöka beskriva konserten, mer än att det var en nästan magisk upplevelse för mig.

Jag hoppas få uppleva fler konserter på Ullevi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar