söndag 23 augusti 2009

Allt är relativt

Såg ikväll Usain Bolt springa VM-stafett, förlåt, såg Jamaica springa VM-stafett. När de går i mål har de sprungit på den näst snabbaste tiden någonsin (med reservation för eventuell felhörning), och jag blir lite besviken. Inget världsrekord! Som sagt, allt är relativt, men ibland förvånas jag över hur snabbt perspektiven skiftar.

För er som undrar hur det går med Det stora stickprojektet, kommer här en uppdatering:

Lite svårt för mig att förstå att detta ska bli en kofta, men det ska det. Bilden visar höger ärm och det som sticker ut ska visst bli fram- och bakstycke. Visst ser det ganska fint ut? Jag hoppas öka stickproduktionen nu när VM är över, det är svårt att sticka till sport. Andra program funkar bättre.

2 kommentarer:

  1. Du är grym! När börjar du ta beställningsjobb?

    SvaraRadera
  2. Få se nu... jag tror aldrig... :-)

    SvaraRadera