måndag 13 juni 2011

Man undrar

Jag har i princip slutat svara i min fasta telefon för dit ringer nästan bara telefonförsäljare. Men idag har jag svarat två gånger, först var det en bokklubb och jag tackade ståndaktigt nej till deras "gratiserbjudande." Men när samtal nummer två kom var tydligen min motståndskraft slut för nu ska jag få både hipsters och ansiktsmask. Jag är ju hopplös!

Läste nyss på DN:s webbsida att man vid obduktionen av den döde man med handbojor runt handlederna, som hittades uppspolad i en bergsskreva på Bohus Malmön i Bohuslän, funnit att han inte varit offer för något brott. Han försvann från färjan mellan Kiel och Oslo. Men visst undrar man ändå?

Till sist kan jag konstatera att en bra sak med att inte snusa, är att man får en hel del struket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar