lördag 10 december 2011

Betagen!

Igår skrev jag hemtenta på den svåraste kurs (religionspsykologi) jag någonsin läst, I kid you not, och det kändes både bättre och lättare än jag fruktat. Och det gör mig orolig. Är det något jag inte fattar att jag inte fattar? Det lär ju visa sig.

Belöningen för mitt hårda arbete kom med besked igårkväll, när jag såg Timbuktu live. Det är ett av de bästa liveframträdanden jag sett, ett helt otroligt drag! Jag blev helt betagen. Att han sedan skriver texter som verkligen berör gör det bara bättre. När han kom in på scen hade han en röd mössa på sig och jag konstaterade snabbt att han utan konkurrens är årets sötaste tomte. Tyvärr fick jag ingen bra bild på det, men han var rätt fin i vitt linne också...


Bjuder på ett smakprov av det vi fick dansa till igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar