onsdag 11 juli 2012

Lärdomar

Jag har varit en vecka i vår underbara huvudstad. Säga vad man vill om Stockholm, men nog är det en vacker stad, särskilt när solen skiner och ölen är kall. Jag och väninnan har gjort mycket kul, bland annat åkte vi riktig turistsightseeingbuss med hörlurar och allt. Och oj vad vi lärde oss mycket. Men den mest förvånande lärdomen var dock när vi under ett stopp (man får hoppa av och på bussen hur man vill (på hållplatserna alltså) under två dagar) shoppade lite och jag fick hjälp med bh-storlek. Jag bad expediten skriva ner den, för annars skulle ingen tro mig. Jag tror det knappt själv.

2 kommentarer:

  1. Kära värld, inte undra på att du ömmar i skuldrorna mellan varven. :)

    För övrigt låter det som en underbar resa och det känns trist att jag inte kunde följa med och turista.

    SvaraRadera
  2. Stortisse-Tea! ;) Kram /Linda Söderlund

    SvaraRadera