måndag 21 september 2009

She's got her ticket!

Har haft lite våndor angående Kina, to go or not to go... men nu har jag bestämt mig. Klart jag ska åka! Så idag har jag postat visumansökan och känner mig glad i magen. Det kommer att bli så kul och spännande. Åker om en månad. Flygtiden Stockholm - Peking är 8 timmar, inte värst måste jag säga. Det tar 6 timmar till Kanarieöarna, bara som jämförelse. Packar kanske ner stickningen som tidsfördriv.

Det enda som inte är kul är ju det där med packningen... Men två glada kollegor har lovat att komma och göra det åt mig. Det blir nästan mer spännande än själva resan.

4 kommentarer:

  1. Ta med stickningen till Kina???!! Nä....

    STORT grattis i förskott, hoppas du får en riktigt trevlig födelsedag i morgon! Har du tjuvkikat på rimmet ännu?

    SvaraRadera
  2. Grattis kamrat på födelsedagen och till beslutet. Grattiskortet ligger i min kasse kommer endera veckan....

    SvaraRadera
  3. Kersti!
    Jag hade knäckt rimmet men trodde det skulle vara typ en "smart" matlåda i plast. Och så var det en ljuvlig i plåt, och rosa och franska och pudlar och Eiffeltorn och allt. Måste nog publicera en bild på bloggen.

    Liselott!
    Tack kamrat! Väntar med spänning... :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen, och kul med Kinaresa!

    SvaraRadera