lördag 15 september 2012

Oj!

Det var onekligen ett tag sedan jag gjorde ett inlägg på bloggen, men nu är det dags för bot och bättring! Mycket har hänt sedan sist. Jag har ju bytt jobb och det går jättebra. Jag trivs och känner att jag har fått en bra plats där, både i bokstavlig och bildlig mening. Men den ursprungliga planen (som jag har varje gång jag byter jobb) att ligga lite lågt, och kanske inte synas så mycket, i alla fall inledningsvis, ja den planen höll cirka en och en halv dag. Vilket jag inte tror förvånar många, faktiskt inte ens mig själv.

Jag har också hunnit vara en vecka i Rhodos stad tillsammans med min systerdotter. Det var en mycket trevlig semester på ett mycket trevligt ställe. Strand och stad i en härlig blandning! Dit åker jag gärna igen. Hoppas snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar