lördag 12 mars 2011

Ketchupeffekt

Först gör jag nästan ingenting och sedan står aktiviteterna som spön i backen. I torsdags var jag på bio och såg The king's speech. Den var riktigt bra.



Och igår såg jag underbara Eva Dahlgrens föreställning Ingen är som jag. Se den om ni får chansen; tänkvärt, klokt och roligt.



Ikväll har det varit melodifestivalmys med familjen M. Jag tror att jag slog någon form av personligt rekord vad gäller att stoppa i mig godis och potatisskruvar. Gott men lite uäck nu... Det var en jättetrevlig kväll ända tills vinnaren utsågs. Jag tyckte låten var förfärlig redan när Lili och Sussie sjöng den...



Men en melodifestival är en liten sak som inte skakar om människors liv som en jordbävning i Japan gör. Det är förfärligt på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar